آیا مایکروسافت هم مشغول ساخت عینک و کلاه هوشمند است؟
 
بازی های رایانه ای AA77

 microsoft-gaming_eyes-660x358

می دانستیم که گوگل مشغول ساخت عینک هوشمند اش است. اما به نظر می رسد مایکروسافت هم از قافله ساخت گجت های پوشیدنی عقب نمانده و مشغول کار بر روی عینک و کلاهی است که دنیای بازی ها را متحول می کند.

بر اساس Patent جدید به ثبت داده شده از سوی این شرکت، آنها ممکن است روی ساخت یک پروژکتور مجازی تصویر کار کنند که درون کلاهخود ها و عینک ها تعبیه می شود و می تواند دو تصویر متفاوت را در آنجا پخش کند تا حس تصویر سه بعدی را ایجاد کند.

پروژکتورها نیمه شفاف خواهند بود و بنابراین هنگام بازی می توانید محیط بیرون را هم ببیند. و از طرف دیگر دنیای واقعی می تواند با دنیای مجازی مخلوط شود تا یک درک جدید از محیط مقابل تان داشته باشید.

این طور که خبرها و شایعات به گوش می رسد، انگار بعد از تبلت ها، نسل بعدی رقابت بر روی عینک های هوشمند خواهد بود. شما فکر می کنید از چه زمانی میتوانیم آنها را به چشم بزنیم؟
منبع : نارنجی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب:, ::
Amin AA77

درباره وبلاگ


سلام من Amin AA77 امیدوارم از وبلاگ من خوشتان بیاد بیشتر نقد وبررسی بازیهای این از سایت WWW.PARDISGAME.NET نویسندگان=lord rayden-حمیدرضا نیکوفر-مجیدنور دوست
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های رایانه ای و آدرس aa77.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.